Thursday, February 16, 2012

Language diversity around the world

DESPITE the idea that English is spoken in America, Chinese in China, and Russian in Russia, most of the world is far more diverse than the presence of big national languages suggests. In fact, monolingual countries are hard to find. The chart below measures language diversity in two very different ways: the number of languages spoken in the country and Greenberg's diversity index, which scores countries on the probability that two citizens will share a mother tongue. America, Russia, Brazil, China and Mexico have over 100 languages each, but score relatively low on the diversity index, because English, Russian, Portuguese, Chinese and Spanish have grown to the point where they threaten to destroy the many tiny native languages. By contrast, linguistic rivalry and relative poverty have kept a single language from dominating countries like India and Nigeria, which score high on the diversity index. Geography is an additional factor. The many islands of Indonesia and the Philippines shelter small languages despite those countries’ middle-income status. Both poverty and geography combine to make Congo and Papua New Guinea the most linguistically diverse countries in the world.

China on international arena

La Chine est à l'extérieur une puissance du statu quo, hyperconservatrice. La scène internationale idéale pour Pékin : un monde où aucun régime ne change ! Héritière du maoïsme, la République populaire de Chine abhorre révoltes, révolutions et autres guérillas, tout ce qui, d'une façon ou d'autre, peut venir perturber l'ordre international et, par ricochet, son propre développement.

La Chine a sacralisé le principe de souveraineté des nations : elle est contre les sanctions économiques (à de très rares exceptions près) et contre toute ingérence militaire. Ce n'est pas seulement le désir de se protéger elle-même des critiques contre la politique qu'elle mène à l'intérieur de ses frontières, au Tibet et au Xinjiang, notamment. C'est aussi une vraie prudence, le souci de digérer une puissance économique si rapidement acquise et qu'elle ne sait, ni ne semble d'ailleurs vouloir transformer en prépondérance politique (sauf en mer de Chine méridionale).

C'est encore le privilège qu'elle s'accorde ainsi de bénéficier d'un ordre international qui lui a profité sans qu'elle ait à y contribuer : qu'il s'agisse de la lutte contre le terrorisme, du combat contre la prolifération nucléaire ou de la stabilité du Proche-Orient, la Chine ne fait rien, ou presque.

Elle s'étonne qu'on ose lui reprocher cette passivité succédant à l'activisme révolutionnaire maoïste. "Il y a certains étrangers au ventre plein qui n'ont rien de mieux à faire que de nous pointer du doigt", a lancé M. Xi, à un parterre d'Occidentaux lors d'une conférence à Mexico, en février 2009. "La Chine n'exporte pas la révolution, ni la faim ni la pauvreté, pas plus qu'elle ne vous flanque la migraine", a-t-il poursuivi, avant de lancer : "Alors, qu'est-ce que vous voulez de nous ?"

Barack Obama lui dira gentiment qu'il veut une Chine plus active sur la scène internationale, notamment au Proche-Orient ; une Chine qui participe à la lutte contre la prolifération nucléaire en ne torpillant pas les sanctions contre l'Iran ; une Chine moins suiviste à l'égard de la Russie au Conseil de sécurité de l'ONU ; une Chine plus enthousiaste dans la lutte contre le réchauffement climatique, etc. L'Amérique veut plus de Chine, pas moins.

Alain Frachon
LeMonde

Ключові фактори отримання венчурного фінансування


 

Інколи немає нічого впливовішого, ніж енергія та бачення підприємця. Але інколи енергії та бачення недостатньо. Це допомагає зрозуміти критерії, за якими венчурні інвестиційні фонди фінансують підприємців.
                      
Деякі венчурні та корпоративні інвестори мають дуже вузькі критерії – певні технології на певному етапі розвитку у певному регіоні країни. Інші мають ширші критерії та інвестують у багато технологічних секторів та різні географічні регіони.
                           
Нижче викладене коротке резюме основних критеріїв, що сприятимуть кращому розумінню критеріїв венчурного фінансування. Якщо ви відповідаєте цим критеріям, ви зможете перейти до наступного етапу у процесі венчурного інвестування. Якщо ні, то напевно отримаєте ввічливу відмову.


1. Переконлива ідея                       

Кожен підприємець вірить, що його або її ідея – захоплююча. Реальність полягає у тому, що лише декілька бізнес-планів представляють ідеї, що є унікальними. Для інвесторів дуже поширеним є підхід, коли та сама ідея має кілька версій протягом кількох місяців, а згодом кількох років. Що робить ідею захоплюючою для інвестора, так це глибоке розуміння невирішеної великої проблеми або можливості, а також її вирішення. Це вихідна точка отримання венчурних інвестицій, але цього недостатньо. Одна лише ідея не забезпечує її автоматичне фінансування. Вона має бути підкріплена іншими компонентами, що викладені нижче.


2. Команда

Ви можете мати чудову ідею, але якщо ви не маєте сильної команди, інвестори не захочуть вкладати гроші у вашу компанію. Це не означає, що ви повинні мати повноцінну, світового класу, команду. Позаяк власники мають випромінювати довіру, що допоможе успішно запустити компанію та залучити таланти світового рівня, які, у свою чергу, сприятимуть заповненню існуючих прогалин у професійному рівні. Самого підприємця, навіть з усією енергією у світі, замало. Якщо ви не змогли переконати хоча б одну людину повірити у ваш бізнес так само завзято, як ви, інвестори не повірять вам також. Переконання інвесторів (клієнтів та співробітників) залежить від міжособистісних навичок, а не тільки від вашого технічного досвіду.


3. Ринкові можливості                                                            

Венчурний капітал сфокусований на видах бізнесу, які мають конкурентну перевагу та спроможні згенерувати швидкі показники росту завдяки технологічним та іншим перевагам. Якщо ви зорієнтовані на технології, то повинні націлитися на сектор, який не просто вже насичений, але на сектор, де існує серйозна проблема, що потребує розв’язання, або можливість, яка до того не була використана. Будь-яке рішення має бути реальним, суттєвим, а не надуманим. Всупереч поширеній думці, критичний не об’єм ринку, а об’єм цінності, яку ви створюєте. Успішні нові компанії створюють великі ринки, а не навпаки.


4. Технології

Що робить вашу технологію такою унікальною? Правильна відповідь – це те, що існує багато клієнтів з великою кількістю грошей, які відчайдушно потребують або бажають вашого рішення. Не технологічних фанатиків з порожніми кишенями, які вважають, що ваше рішення – те, що треба. Припустімо, що ви маєте технологічну перевагу прямо зараз, але як ви збираєтеся її підтримувати у наступні кілька років? Одні патенти таку перевагу не забезпечать. Ви повинні мати справжній хист або партнерів, які зможуть запевнити інвесторів, що ви збираєтеся успішно справлятися з конкуренцією.                    


5. Конкурентна перевага

Кожен цікавий бізнес має реальних конкурентів. Конкуренція стосується не тільки прямих конкурентів. Вона включає альтернативи, «достатньо добрі» рішення і статус-кво. Ви повинні переконати інвесторів, що ви маєте переваги, які покривають усі ці форми конкуренції, і що ви спроможні підтримувати ці переваги протягом наступних років. Нещодавно підприємці могли обійтися фразою «конкуренція виправдовує моє рішення», але сьогодні цього замало. Ви повинні продемонструвати, що ви спроможні «достукатися» до своїх цільових клієнтів та перемогти конкурентів. Як сказав мій друг, недостатньо побудувати кращу мишоловку; ви повинні дійсно захотіти вбити мишу.                                                                               


6. Фінансові проекції

Якщо ідея розробки фінансових проекцій, які заслуговують на довіру, змушує вас затремтіти або поскаржитися, або якщо ви вважаєте, що це марна вправа, ви не підприємець та не повинні просити інвесторів про гроші. Ваші проекції демонструють, що ви розумієте економіку вашого бізнесу. Вони повинні розповісти вашу історію у цифрах – що є мотором вашого росту, що генерує прибутки та як ваша компанія еволюціонуватиме у наступні кілька років.
                                                   

7. Перевірка надійності

Напевно, найважливішим чинником, що впливає на інвесторів, - це перевірка надійності. Чи є докази, що ваше рішення купуватиметься вашою цільовою авдиторією? Чи ви маєте дорадчий орган експертів, які заслуговують на довіру? Чи маєте ви партнера, з яким проводите спільну розробку рішення? Чи ви маєте бета користувачів, з якими інвестори можуть порозмовляти? Кого ще ви можете порекомендувати? Чим краще ви зможете довести вашу надійність та інтерес потенційних клієнтів, тим більші шанси, що інвестори зацікавляться вашим проектом.
Аби гарантувати венчурне фінансування сьогодні, вам потрібно мати найвищі оцінки з усіх семи предметів, та A+ з щонайменше двох. Навкруги важке оточення, тож не марнуйте свій час на історію, яка ані захоплююча, ані сумнівна.

Джерело - Garage Ventures
Переклад виконано Globalization Times