Wednesday, February 1, 2012

Перша мусульманська жінка-водій потягу на Близькому Сході


На мові урлу, останнє ім'я Маріам перекладається як подорож. Тож, недивно, що ця 28-річна пані з Дубаї стала першою на Близькому Сході жінкою-водієм потягу, - пише Daily Mail.

"Вона перша місцева, що сіла за кермо. Маріам дуже працелюбна, рано приходить на роботу, працює нічні зміни, вона скрізь", - каже Фет Мутуне, колега Аль Сафар. Варто зазначити, що робочий день Маріам часто починається о 3 або 4 годині ранку.

Історія Маріам Аль Сафар незвична для регіону з жахливим станом гендерної рівності. У Саудівській Аравії, наприклад, жінкам не дозволяється водити автівку. У вересні 2011 року одну жінку у цьому ультраконсервативному королівстві засудили до 10 ударів різкою після того, як її арештували за водіння авта.

"Я завжди відкрита новим викликам і не боюся ризиків. Я важко працюю і моя робота для мене - головний пріоритет", - заявила Аль Сафар телеканалу Gulf News.

No comments:

Post a Comment