Saturday, September 4, 2010

Найкращі та найгірші практики соціальних медіа

НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ
1. Використання соціяльних медіа як інструмента фандрейзингу:
  • Додайте кнопку або віджет "зробіть внесок" до вашого медіаканалу.
  • Уповноважте людей збирати кошти від вашого імені, наприклад facebook causes
  • З'єднайте людей безпосередньо з бенефеціарами, які потребують їх досвіду та послуг, або сприяння обміну досвідом
2. Побудова навколо спільної справи міцної громади: сфокусуйте ваш сайт на якісь конкретній темі, не розпорошуйте сили, змістіть акценти з простого надсилання месиджу на бесіду та обмін досвідом, використовуйте соціяльний networking для формування поінформованості та підтримки.

3. Використовуйте соціяльні медіа для advocacy
  • Інформуйте людей та впливайте на публічну політику
  • Забезпечуйте прихильників регулярними оновленнями стосовно того, що вони можуть зробити, аби адвокатувати вашу спільну справу
  • Створіть інформаційний центр, де волонтери та прихильники можуть отримати усю інформацію для адвокації. Посильте інтерактивність шляхом додавання функцій "вставити відео", "вставити віджет", "вставити банер" тощо.
4. Моніторте простір соціяльних медіа, вивчайте досвід інших.

НАЙГІРШІ ПРАКТИКИ:
1. Застаріла інформація

2. Інформація, що надається нерегулярно

3. Недостатня контактна інформація

4. Непрофесійний веб-дизайн
  • Недостатня інтерактивність
  • Незручність у користуванні
  • Мало фотографій, відео, деталей подій
5. Логотип і теги не відповідають місії та цілям організації

No comments:

Post a Comment