НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ
1. Використання соціяльних медіа як інструмента фандрейзингу:- Додайте кнопку або віджет "зробіть внесок" до вашого медіаканалу.
- Уповноважте людей збирати кошти від вашого імені, наприклад facebook causes
- З'єднайте людей безпосередньо з бенефеціарами, які потребують їх досвіду та послуг, або сприяння обміну досвідом
3. Використовуйте соціяльні медіа для advocacy
- Інформуйте людей та впливайте на публічну політику
- Забезпечуйте прихильників регулярними оновленнями стосовно того, що вони можуть зробити, аби адвокатувати вашу спільну справу
- Створіть інформаційний центр, де волонтери та прихильники можуть отримати усю інформацію для адвокації. Посильте інтерактивність шляхом додавання функцій "вставити відео", "вставити віджет", "вставити банер" тощо.
НАЙГІРШІ ПРАКТИКИ:
1. Застаріла інформація2. Інформація, що надається нерегулярно
3. Недостатня контактна інформація
4. Непрофесійний веб-дизайн
- Недостатня інтерактивність
- Незручність у користуванні
- Мало фотографій, відео, деталей подій
No comments:
Post a Comment