Інтернет-радіостанція «Молоде радіо» оголосила про запуск нового сайту – Каналу громадського подкастинґу C-pod. Сайт працюватиме у форматі «сам собі радіо», даючи можливість почути й висловитися на теми, яких немає на телебаченні чи порталах новин, - повідомляє сайт радіостанції.
На сайті С-pod.molode.com.ua публікуватимуться подкасти (рубрики «Аудіоблоґ», «Розмова», «Подія», “Story”, «Тема» та «Пряма мова»), діятиме онлайн-консультація для подкастерів та «Відкрита студія» - можливість записати подкаст за допомоги Студії громадського подкастинґу.
«Для нас Канал громадського подкастинґу – ще одна можливість розвивати формат громадського онлайн-медіа, де слово «громадське» означає живе, різноманітне, відкрите й неупереджене», - каже Станіслав Шумлянський, директор «Молодого радіо» та керівник проекту.
Відкриття власного сайту – наступний крок у розвитку Каналу громадського подкастинґу C-pod, який існує з 2009 року, проте досі не мав власного сайту.
Запустивши сайт за підтримки Посольства США в Україні, команда проекту працюватиме над створенням цікавих подкастів, залученням авторів, які не можуть знайти себе у рамках традиційних «форматів» та популяризацією громадського подкастинґу в Україні. У найближчих планах – проведення конкурсів та тренінгів з подкастинґу, перший з яких заплановано на 2 жовтня.
Детальніша інформація, питання, коментарі, пропозиції співпраці:
сайт: c-pod.molode.com.ua
Тел.592-11-38
e-mail: civicpodcasting@gmail.com
skype: molode_radio
(Станіслав Шумлянський)
Довідково
Термін «подкастинґ» (podcasting) виник 2004 р., походить від 2-х англійських слів – broadcasting (ефірне мовлення) та ipod – назви медіа-плеєра. На відміну від ефірного радіо/телебачення подкаст можна скачувати й слухати (на комп’ютері чи mp3-плеєрі) в будь-який зручний для слухача час.
«Молоде радіо» - онлайн радіостанція, яка працює у форматі «100 % україномовної музики» та реалізовує проекти громадського мовлення. Виникла 2005 р. спочатку як ефірна радіостанція, ведучи мовлення в УКХ-діапазоні м.Києва, з 2006 р. – онлайн радіостанція, що мовить з сайту Molode.com.ua, також у мобільних телефонах, комунікаторах та соціальних мережах. Під час останніх президентських виборів «Молоде радіо» створювало подкасти «Знайомимося з кандидатом» й поширювало їх у соціальній мережі Vkontakte.
Студія громадського подкастинґу «Молодого радіо» існує з 2009 року. Займається створенням подкастів на суспільно-важливі теми (вибори, толерантність та ксенофобія, історії успіху), розробкою та проведенням соціальних кампаній в інтернеті.
Джерело - Громадський простір
No comments:
Post a Comment